دلم تنك شده ...عجيبه اما بشدت دلتنك ,اوستا علي,شدم همون مردي كه حياطمون رو موزاييك كرد مرد هفتاد ساله كم شنواي كم حرف...دلم ميخواست لياشو بكشم...نشد كه...
بی عنوان...ما را در سایت بی عنوان دنبال میکنید
برچسب: موزاييك, نویسنده: بازدید: 68 تاريخ: پنجشنبه 23 شهريور 1396 ساعت: 7:34
ما را در سایت بی عنوان دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 74 تاريخ: پنجشنبه 23 شهريور 1396 ساعت: 7:34
ما را در سایت بی عنوان دنبال میکنید
برچسب: مدرسه, نویسنده: بازدید: 66 تاريخ: پنجشنبه 23 شهريور 1396 ساعت: 7:34
کلا نزدىکاى ازمون که مىشه ىاد مرگ و نىستى مىفتم... هر وقت فصل قلب زىست دو رو مىخونم ىاد اىن مىوفتم که اىن قلب من کى ىعنى خسته مىشه؟!...طفلکى...
بی عنوان...ما را در سایت بی عنوان دنبال میکنید
برچسب: آزمون, نویسنده: بازدید: 63 تاريخ: جمعه 3 شهريور 1396 ساعت: 18:46